Jak zatrzymać klienta?
Zakupy nie tylko spożywcze, ale i odzieżowe, motoryzacyjne czy sportowe. Wszystko o kupowaniu w sklepach stacjonarnych i online.
- zygfryda
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 sie 2021, 8:28
Jak zatrzymać klienta?
Hej! Nieważne czy prowadzicie swój własny biznes czy możecie się postawić tylko w roli klienta, ale mam do was pytanie. Jaki jest najlepszy sposób na zatrzymanie klienta? Jak sądzicie? Ja chyba już zawsze będę twierdzić, że wystarczy wprowadzić karty rabatowe z jakimiś fajnymi promocjami czy specjalnymi zniżkami. Mnie osobiście to bardzo motywuje do zakupów w danym sklepie, a was? Jak do tego podchodzicie?
Re: Jak zatrzymać klienta?
Post autor: dariaa »
No to może najwyższy czas porozmawiać z kimś fachowym o waszej sytuacji??? Myślę, że w wielu kwestiach może was nakierować dobry trener biznesowy , ponieważ ktoś taki wie jak powinien działać dobry biznes. Także myślę, że taka konsultacja będzie pomocna.
Re: Jak zatrzymać klienta?
Post autor: agrona »
Jestem osobą, która często nie wie, jak walczyć o klienta, co z tym zrobić. Dlatego jestem w kropce, bo bez odpowiedniego zachowania nie mogę sobie pozwolić na rozwój. I stąd po prostu mam dość problemów. I jakoś tak nie tylko sprawdzam niektóre opcje, ale na pewno muszę wiedzieć, co jest lepsze - restrukturyzacja czy upadłość ? Nie mam w tym obszarze odpowiedzi. Dajcie znać, co sądzicie.
Re: Jak zatrzymać klienta?
Post autor: kerson »
W dzisiejszych czasach ochrona reputacji w internecie jest priorytetem każdej firmy. Usuwanie negatywnych komentarzy to jeden z aspektów skutecznej strategii PR. Sprawdź szczegóły na: https://warsawmediahouse.pl/problemy-z-gowork/.
Re: Jak zatrzymać klienta?
Post autor: karina9392 »
Jeśli miałabym wybierać pomiędzy lokalem, a biurem wirtualnym, to zdecydowanie postawiłabym na tą drugą opcję. Głównie z tego względu, że mam w planach prowadzenie firmy online. Na stronie https://wirtualnebiurovimar.pl/ możecie znaleźć szczegółowe informacje o tym, jak skorzystać z oferty.