drukarki poleasingowe — czy sprawdzą się w urzędzie?
: 09 lis 2025, 14:12
Cześć wszystkim!
Pracuję w administracji i szukamy oszczędności przy zakupie sprzętu biurowego. Zainteresowały nas drukarki poleasingowe, bo cena jest atrakcyjna, a sprzęt wygląda solidnie. Obawiam się jednak, czy takie urządzenia poradzą sobie z dużą liczbą dokumentów i czy są objęte gwarancją. Czy ktoś z Was korzystał z drukarki poleasingowej w urzędzie lub instytucji publicznej i może powiedzieć, czy to dobre rozwiązanie?
Pracuję w administracji i szukamy oszczędności przy zakupie sprzętu biurowego. Zainteresowały nas drukarki poleasingowe, bo cena jest atrakcyjna, a sprzęt wygląda solidnie. Obawiam się jednak, czy takie urządzenia poradzą sobie z dużą liczbą dokumentów i czy są objęte gwarancją. Czy ktoś z Was korzystał z drukarki poleasingowej w urzędzie lub instytucji publicznej i może powiedzieć, czy to dobre rozwiązanie?